- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Люсый Александр Павлович - Бренд и трофей: к критике корпоративного разума
Нет экз.
Статья
Автор: Люсый Александр Павлович
Философские науки: Бренд и трофей: к критике корпоративного разума
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Люсый Александр Павлович
Философские науки: Бренд и трофей: к критике корпоративного разума
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Люсый, Александр Павлович.
Бренд и трофей: к критике корпоративного разума / А. П. Люсый // Философские науки : Научно-теоретический журнал. – 03/2009. – N3. – С. 69-77.
Ключевые слова = организационная (корпоративная) культура
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : реклама
Люсый, Александр Павлович.
Бренд и трофей: к критике корпоративного разума / А. П. Люсый // Философские науки : Научно-теоретический журнал. – 03/2009. – N3. – С. 69-77.
Ключевые слова = организационная (корпоративная) культура
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : реклама