- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Матвійчук-Соскіна Надія Олегівна - Використання інструментів дифузії інновацій у маркетинговому менеджменті: теоретичний і практични...
Нет экз.
Статья
Автор: Матвійчук-Соскіна Надія Олегівна
Актуальні проблеми економіки: Використання інструментів дифузії інновацій у маркетинговому менеджменті: теоретичний і практични...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Матвійчук-Соскіна Надія Олегівна
Актуальні проблеми економіки: Використання інструментів дифузії інновацій у маркетинговому менеджменті: теоретичний і практични...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Матвійчук-Соскіна, Надія Олегівна.
Використання інструментів дифузії інновацій у маркетинговому менеджменті: теоретичний і практичний аспекти / Н. О. Матвійчук-Соскіна // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 04/2009. – N4. – С. 115-123.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : управління підприємством, менеджмент підприємства
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : внутрифирменное управление. Внутрифирменное планирование. Контроль : внутрифирменное планирование, прогнозировние
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація виробництва, планування виробничих процесів, управління виробництвом, контроль на виробництві; конструювання підприємств, проектування підприємств : утримання, обслуговування та ремонт обладнання : інновації, нововведення, реконструкція виробництва, модернізація виробництва
Матвійчук-Соскіна, Надія Олегівна.
Використання інструментів дифузії інновацій у маркетинговому менеджменті: теоретичний і практичний аспекти / Н. О. Матвійчук-Соскіна // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 04/2009. – N4. – С. 115-123.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : управління підприємством, менеджмент підприємства
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : внутрифирменное управление. Внутрифирменное планирование. Контроль : внутрифирменное планирование, прогнозировние
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація виробництва, планування виробничих процесів, управління виробництвом, контроль на виробництві; конструювання підприємств, проектування підприємств : утримання, обслуговування та ремонт обладнання : інновації, нововведення, реконструкція виробництва, модернізація виробництва