- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Матвійчук-Соскіна Надія - Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації
Нет экз.
Статья
Автор: Матвійчук-Соскіна Надія
Маркетинг в Україні: Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Матвійчук-Соскіна Надія
Маркетинг в Україні: Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Матвійчук-Соскіна, Надія.
Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації / Н. Матвійчук-Соскіна // Маркетинг в Україні. – 01/2009. – N1. – С. 37-41.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : сектора экономики : сектор услуг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація виробництва, планування виробничих процесів, управління виробництвом, контроль на виробництві; конструювання підприємств, проектування підприємств : утримання, обслуговування та ремонт обладнання : інновації, нововведення, реконструкція виробництва, модернізація виробництва
Матвійчук-Соскіна, Надія.
Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації / Н. Матвійчук-Соскіна // Маркетинг в Україні. – 01/2009. – N1. – С. 37-41.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : сектора экономики : сектор услуг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація виробництва, планування виробничих процесів, управління виробництвом, контроль на виробництві; конструювання підприємств, проектування підприємств : утримання, обслуговування та ремонт обладнання : інновації, нововведення, реконструкція виробництва, модернізація виробництва