- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Довбенко В. І. - Роль інноваціонного маркетингу у формуванні потенціалу розвитку підприємств
Нет экз.
Статья
Автор: Довбенко В. І.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Роль інноваціонного маркетингу у формуванні потенціалу розвитку підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Довбенко В. І.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Роль інноваціонного маркетингу у формуванні потенціалу розвитку підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Довбенко, В. І.
Роль інноваціонного маркетингу у формуванні потенціалу розвитку підприємств / В. І. Довбенко // Вісник національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №633: Логістика. – С. 198-209.
Довбенко, В. І.
Роль інноваціонного маркетингу у формуванні потенціалу розвитку підприємств / В. І. Довбенко // Вісник національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №633: Логістика. – С. 198-209.