- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шлюсарчик С. - Значення "аналітичної" складової в маркетинговій концепції в створенні сили ринкового потенціалу ...
Нет экз.
Статья
Автор: Шлюсарчик С.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Значення "аналітичної" складової в маркетинговій концепції в створенні сили ринкового потенціалу ...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Шлюсарчик С.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Значення "аналітичної" складової в маркетинговій концепції в створенні сили ринкового потенціалу ...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шлюсарчик, С.
Значення "аналітичної" складової в маркетинговій концепції в створенні сили ринкового потенціалу фірми / С. Шлюсарчик, Я. Циран // Вісник національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №633: Логістика. – С. 792-798.
Шлюсарчик, С.
Значення "аналітичної" складової в маркетинговій концепції в створенні сили ринкового потенціалу фірми / С. Шлюсарчик, Я. Циран // Вісник національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №633: Логістика. – С. 792-798.