- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ліганенко І. В. - Стратегія вибору ринку підпрємством у системі міжнародного маркетингу
Нет экз.
Статья
Автор: Ліганенко І. В.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Стратегія вибору ринку підпрємством у системі міжнародного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ліганенко І. В.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Стратегія вибору ринку підпрємством у системі міжнародного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ліганенко, І. В.
Стратегія вибору ринку підпрємством у системі міжнародного маркетингу / І. В. Ліганенко // Вісник національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №633: Логістика. – С. 830-835.
Ліганенко, І. В.
Стратегія вибору ринку підпрємством у системі міжнародного маркетингу / І. В. Ліганенко // Вісник національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №633: Логістика. – С. 830-835.