- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Заєць М. А. - Корпоративний імідж в оптимізації страгеї банківського маркетингу
Нет экз.
Статья
Автор: Заєць М. А.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Корпоративний імідж в оптимізації страгеї банківського маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Заєць М. А.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Корпоративний імідж в оптимізації страгеї банківського маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Заєць, М. А.
Корпоративний імідж в оптимізації страгеї банківського маркетингу / М. А. Заєць, А. О. Петрова // Вісник національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №633: Логістика. – С. 842-847.
Заєць, М. А.
Корпоративний імідж в оптимізації страгеї банківського маркетингу / М. А. Заєць, А. О. Петрова // Вісник національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №633: Логістика. – С. 842-847.