- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гурч Л. М. - Вдосконалення маркетингових комунікацій як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства ...
Нет экз.
Статья
Автор: Гурч Л. М.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Вдосконалення маркетингових комунікацій як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства ...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Гурч Л. М.
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Вдосконалення маркетингових комунікацій як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства ...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Гурч, Л. М.
Вдосконалення маркетингових комунікацій як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах сучасного ринку / Л. М. Гурч // Вісник національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №633: Логістика. – С. 870-882.
Гурч, Л. М.
Вдосконалення маркетингових комунікацій як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах сучасного ринку / Л. М. Гурч // Вісник національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №633: Логістика. – С. 870-882.