- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Томашевська, Ольга Анатоліївна - Маркетинг як інструмент забезпечення ефективності функціонування хлібопекарської галузі
Нет экз.
Статья
Автор: Томашевська, Ольга Анатоліївна
Науковий вісник нац. аграрного університету: Маркетинг як інструмент забезпечення ефективності функціонування хлібопекарської галузі
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Томашевська, Ольга Анатоліївна
Науковий вісник нац. аграрного університету: Маркетинг як інструмент забезпечення ефективності функціонування хлібопекарської галузі
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Томашевська, Ольга Анатоліївна.
Маркетинг як інструмент забезпечення ефективності функціонування хлібопекарської галузі / О. А. Томашевська // Науковий вісник нац. аграрного університету. – 30/04/2008. – N120. – С. 96-101.
Томашевська, Ольга Анатоліївна.
Маркетинг як інструмент забезпечення ефективності функціонування хлібопекарської галузі / О. А. Томашевська // Науковий вісник нац. аграрного університету. – 30/04/2008. – N120. – С. 96-101.