- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ярмолка Вікторія Михайлівна - Організаційні структури управління маркетингом на посередницьких підприємствах туристичної індустрії
Нет экз.
Статья
Автор: Ярмолка Вікторія Михайлівна
Актуальні проблеми економіки: Організаційні структури управління маркетингом на посередницьких підприємствах туристичної індустрії
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ярмолка Вікторія Михайлівна
Актуальні проблеми економіки: Організаційні структури управління маркетингом на посередницьких підприємствах туристичної індустрії
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ярмолка, Вікторія Михайлівна.
Організаційні структури управління маркетингом на посередницьких підприємствах туристичної індустрії / В. М. Ярмолка // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 08/2009. – N8. – С. 156-161.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : индустрия гостеприимства и туризма : экономика туризма
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Ярмолка, Вікторія Михайлівна.
Організаційні структури управління маркетингом на посередницьких підприємствах туристичної індустрії / В. М. Ярмолка // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 08/2009. – N8. – С. 156-161.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : индустрия гостеприимства и туризма : экономика туризма
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг