- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Горбанюк Олег - Лексикальна таксономія і факторна структура рис особистості, асоційованих з брендами
Нет экз.
Статья
Автор: Горбанюк Олег
Соціальна психологія: Лексикальна таксономія і факторна структура рис особистості, асоційованих з брендами
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Горбанюк Олег
Соціальна психологія: Лексикальна таксономія і факторна структура рис особистості, асоційованих з брендами
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Горбанюк, Олег.
Лексикальна таксономія і факторна структура рис особистості, асоційованих з брендами / О. Горбанюк, О. Коваль, В. Размус // Соціальна психологія : Український науковий журнал. – 05/2009. – N3. – С. 24-39.
Предметні рубрики = Психология : социальная психология : личность как социально-психологическое явление : социализация личности : имидж, имиджелогия
Горбанюк, Олег.
Лексикальна таксономія і факторна структура рис особистості, асоційованих з брендами / О. Горбанюк, О. Коваль, В. Размус // Соціальна психологія : Український науковий журнал. – 05/2009. – N3. – С. 24-39.
Предметні рубрики = Психология : социальная психология : личность как социально-психологическое явление : социализация личности : имидж, имиджелогия