- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Силаков А. - Прогнозирование ЖЦТ в условиях нечетких исходных данных
Нет экз.
Статья
Автор: Силаков А.
Маркетинг: Прогнозирование ЖЦТ в условиях нечетких исходных данных
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Силаков А.
Маркетинг: Прогнозирование ЖЦТ в условиях нечетких исходных данных
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Силаков, А.
Прогнозирование ЖЦТ в условиях нечетких исходных данных / А. Силаков // Маркетинг. – 03/2009. – N3. – С. 23-31.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : планирование, прогнозирование : прогнозирование
Силаков, А.
Прогнозирование ЖЦТ в условиях нечетких исходных данных / А. Силаков // Маркетинг. – 03/2009. – N3. – С. 23-31.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : планирование, прогнозирование : прогнозирование