- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Бурцева Т. - Методологические основы оценки стоимости бренда
Нет экз.
Статья
Автор: Бурцева Т.
Маркетинг: Методологические основы оценки стоимости бренда
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Бурцева Т.
Маркетинг: Методологические основы оценки стоимости бренда
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Бурцева, Т.
Методологические основы оценки стоимости бренда / Т. Бурцева, А. Кузнецова, Н. Миронова // Маркетинг. – 03/2009. – N3. – С. 111-125.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг
Бурцева, Т.
Методологические основы оценки стоимости бренда / Т. Бурцева, А. Кузнецова, Н. Миронова // Маркетинг. – 03/2009. – N3. – С. 111-125.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг