- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Момоток Олена Тимофіївна - Телевізійна реклама як джерело гендерної нерівності
Нет экз.
Статья
Автор: Момоток Олена Тимофіївна
Наукові записки нац. університету "Острозька академія": Телевізійна реклама як джерело гендерної нерівності
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Момоток Олена Тимофіївна
Наукові записки нац. університету "Острозька академія": Телевізійна реклама як джерело гендерної нерівності
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Момоток, Олена Тимофіївна.
Телевізійна реклама як джерело гендерної нерівності / О. Т. Момоток // Наукові записки нац. університету "Острозька академія". – 2009. – Вип.1:Сер.:Культура і соціальні комунікації.. – С. 101-108.
Момоток, Олена Тимофіївна.
Телевізійна реклама як джерело гендерної нерівності / О. Т. Момоток // Наукові записки нац. університету "Острозька академія". – 2009. – Вип.1:Сер.:Культура і соціальні комунікації.. – С. 101-108.