- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Скуба Вікторія Петрівна - Використання теорії архетипів для створення успішного рекламного повідомлення
Нет экз.
Статья
Автор: Скуба Вікторія Петрівна
Наукові записки нац. університету "Острозька академія": Використання теорії архетипів для створення успішного рекламного повідомлення
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Скуба Вікторія Петрівна
Наукові записки нац. університету "Острозька академія": Використання теорії архетипів для створення успішного рекламного повідомлення
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Скуба, Вікторія Петрівна.
Використання теорії архетипів для створення успішного рекламного повідомлення / В. П. Скуба // Наукові записки нац. університету "Острозька академія". – 2009. – Вип.1:Сер.:Культура і соціальні комунікації.. – С. 183-191.
Скуба, Вікторія Петрівна.
Використання теорії архетипів для створення успішного рекламного повідомлення / В. П. Скуба // Наукові записки нац. університету "Острозька академія". – 2009. – Вип.1:Сер.:Культура і соціальні комунікації.. – С. 183-191.