- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Парамонова Татьяна Николаевна - Влияние традиционного и эмпирического маркетинга на поведение покупателя
Нет экз.
Статья
Автор: Парамонова Татьяна Николаевна
Маркетинг: Влияние традиционного и эмпирического маркетинга на поведение покупателя
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Парамонова Татьяна Николаевна
Маркетинг: Влияние традиционного и эмпирического маркетинга на поведение покупателя
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Парамонова, Татьяна Николаевна.
Влияние традиционного и эмпирического маркетинга на поведение покупателя / Т. Н. Парамонова, Е. Ю. Депутатова // Маркетинг. – 07/2009. – N4. – С. 27-33.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : економічна наука, основні економічні концепції, економічна теорія, вартість, капітал, фонди : економічна поведінка, поведінкова економіка, економічна психологія, фізико-психологічні елементи поведінки
Парамонова, Татьяна Николаевна.
Влияние традиционного и эмпирического маркетинга на поведение покупателя / Т. Н. Парамонова, Е. Ю. Депутатова // Маркетинг. – 07/2009. – N4. – С. 27-33.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : економічна наука, основні економічні концепції, економічна теорія, вартість, капітал, фонди : економічна поведінка, поведінкова економіка, економічна психологія, фізико-психологічні елементи поведінки