- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Івашова Надія Василівна - Методика розрахунку комунікативного впливу бренда промислового підприємства на споживачів
Нет экз.
Статья
Автор: Івашова Надія Василівна
Проблеми науки: Методика розрахунку комунікативного впливу бренда промислового підприємства на споживачів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Івашова Надія Василівна
Проблеми науки: Методика розрахунку комунікативного впливу бренда промислового підприємства на споживачів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Івашова, Надія Василівна.
Методика розрахунку комунікативного впливу бренда промислового підприємства на споживачів / Н. В. Івашова // Проблеми науки : Міжгалузевий науково-техничний журнал. – 10/2009. – N10. – С. 35-40.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика промышленности : экономика промышленного предприятия : маркетинг : маркетинговые коммуникации : брендинг
Івашова, Надія Василівна.
Методика розрахунку комунікативного впливу бренда промислового підприємства на споживачів / Н. В. Івашова // Проблеми науки : Міжгалузевий науково-техничний журнал. – 10/2009. – N10. – С. 35-40.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика промышленности : экономика промышленного предприятия : маркетинг : маркетинговые коммуникации : брендинг