- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Карпенко Юрій Михайлович - Основні тенденції розвитку регіональних ринків зовнішньої реклами
Нет экз.
Статья
Автор: Карпенко Юрій Михайлович
Актуальні проблеми економіки: Основні тенденції розвитку регіональних ринків зовнішньої реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Карпенко Юрій Михайлович
Актуальні проблеми економіки: Основні тенденції розвитку регіональних ринків зовнішньої реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Карпенко, Юрій Михайлович.
Основні тенденції розвитку регіональних ринків зовнішньої реклами / Ю. М. Карпенко // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 07/2009. – N7. – С. 184-191.
Ключевые слова = развитие рекламы
Ключевые слова = виды рекламы
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика рекламы
Карпенко, Юрій Михайлович.
Основні тенденції розвитку регіональних ринків зовнішньої реклами / Ю. М. Карпенко // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 07/2009. – N7. – С. 184-191.
Ключевые слова = развитие рекламы
Ключевые слова = виды рекламы
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика рекламы