- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Павлюк Людмила - Аксіологічні і структурні характеристики дискурсу реклами у Мас-медіа
Нет экз.
Статья
Автор: Павлюк Людмила
Вісник Львівського університету: Сер.Журналістика: Аксіологічні і структурні характеристики дискурсу реклами у Мас-медіа
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Павлюк Людмила
Вісник Львівського університету: Сер.Журналістика: Аксіологічні і структурні характеристики дискурсу реклами у Мас-медіа
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Павлюк, Людмила.
Аксіологічні і структурні характеристики дискурсу реклами у Мас-медіа / Л. Павлюк // Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика. – 2006. – Вип.29. – С. 280-287.
Предметні рубрики = украинский язык : грамматика : синтаксис : текст : дискурс : рекламный дискурс
Павлюк, Людмила.
Аксіологічні і структурні характеристики дискурсу реклами у Мас-медіа / Л. Павлюк // Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика. – 2006. – Вип.29. – С. 280-287.
Предметні рубрики = украинский язык : грамматика : синтаксис : текст : дискурс : рекламный дискурс