- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Любаренко Тетяна Іванівна - Інноваційні технології формування міжнародних брендів
Нет экз.
Статья
Автор: Любаренко Тетяна Іванівна
Економіка.Фінанси.Право: Інноваційні технології формування міжнародних брендів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Любаренко Тетяна Іванівна
Економіка.Фінанси.Право: Інноваційні технології формування міжнародних брендів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Любаренко, Тетяна Іванівна.
Інноваційні технології формування міжнародних брендів / Т. І. Любаренко // Економіка.Фінанси.Право : Щомісячний інформаційно-аналітичний журнал. – 11/2009. – N11. – С. 3-6.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : торговля : внешняя торговля. Международные торговые отношения : маркетинг : маркетинговые коммуникации : брендинг в системе маркетинговых коммуникаций
Любаренко, Тетяна Іванівна.
Інноваційні технології формування міжнародних брендів / Т. І. Любаренко // Економіка.Фінанси.Право : Щомісячний інформаційно-аналітичний журнал. – 11/2009. – N11. – С. 3-6.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : торговля : внешняя торговля. Международные торговые отношения : маркетинг : маркетинговые коммуникации : брендинг в системе маркетинговых коммуникаций