- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Соколовський Іван - Прогнозування поведінки споживачів на підставі теорії поширення інновацій: теоретичні засади і мо...
Нет экз.
Статья
Автор: Соколовський Іван
Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Прогнозування поведінки споживачів на підставі теорії поширення інновацій: теоретичні засади і мо...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Соколовський Іван
Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Прогнозування поведінки споживачів на підставі теорії поширення інновацій: теоретичні засади і мо...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Соколовський, Іван.
Прогнозування поведінки споживачів на підставі теорії поширення інновацій: теоретичні засади і можливості практичного застосування / І. Соколовський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. – 10/2009. – N4. – С. 128-137.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
Соколовський, Іван.
Прогнозування поведінки споживачів на підставі теорії поширення інновацій: теоретичні засади і можливості практичного застосування / І. Соколовський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. – 10/2009. – N4. – С. 128-137.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)