- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Джаман Михайло Олексійович - Стратегія виходу фірми на іноземний ринок (на прикладі німецької компанії "Метро Кеш енд Кері")
Книга
Автор: Джаман Михайло Олексійович
Стратегія виходу фірми на іноземний ринок (на прикладі німецької компанії "Метро Кеш енд Кері")
Издательство: Полтавський ун-т споживчої кооперації України, 2009 г.
ISBN отсутствует
Автор: Джаман Михайло Олексійович
Стратегія виходу фірми на іноземний ринок (на прикладі німецької компанії "Метро Кеш енд Кері")
Издательство: Полтавський ун-т споживчої кооперації України, 2009 г.
ISBN отсутствует
Книга
195 22048
Джаман, Михайло Олексійович.
Стратегія виходу фірми на іноземний ринок (на прикладі німецької компанії "Метро Кеш енд Кері") / М. О. Джаман, А. М. Асаул [та ін.]; за ред.: М. О. Джаман. – Полтава : Полтавський ун-т споживчої кооперації України, 2009. – 124 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с.108-113(91назв.).
ББК У428.8
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : торговля : внешняя торговля. Международные торговые отношения : международные торговые отношения
1557703 ОФ
195 22048
Джаман, Михайло Олексійович.
Стратегія виходу фірми на іноземний ринок (на прикладі німецької компанії "Метро Кеш енд Кері") / М. О. Джаман, А. М. Асаул [та ін.]; за ред.: М. О. Джаман. – Полтава : Полтавський ун-т споживчої кооперації України, 2009. – 124 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с.108-113(91назв.).
ББК У428.8
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : торговля : внешняя торговля. Международные торговые отношения : международные торговые отношения
1557703 ОФ