- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Черняева, Татьяна Ивановна - Эмоциональный резонанс как фундаментальный процесс общества потребления
Нет экз.
Статья
Автор: Черняева, Татьяна Ивановна
Вестник Московского университета: Сер.18:Социология и политология: Эмоциональный резонанс как фундаментальный процесс общества потребления
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Черняева, Татьяна Ивановна
Вестник Московского университета: Сер.18:Социология и политология: Эмоциональный резонанс как фундаментальный процесс общества потребления
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Черняева, Татьяна Ивановна.
Эмоциональный резонанс как фундаментальный процесс общества потребления / Т. И. Черняева, Г. Н. Шаркова // Вестник Московского университета: Сер.18:Социология и политология. – 10/2009. – N4. – С. 97-112.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
Черняева, Татьяна Ивановна.
Эмоциональный резонанс как фундаментальный процесс общества потребления / Т. И. Черняева, Г. Н. Шаркова // Вестник Московского университета: Сер.18:Социология и политология. – 10/2009. – N4. – С. 97-112.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)