- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Чудовиська-Кандиба І. А. - Реклама через призму повсякденності
Нет экз.
Статья
Автор: Чудовиська-Кандиба І. А.
Вип.34: Соціотехнологічні підходи до аналізу проблем суспільства, культури, психології та освіти: Реклама через призму повсякденності
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Чудовиська-Кандиба І. А.
Вип.34: Соціотехнологічні підходи до аналізу проблем суспільства, культури, психології та освіти: Реклама через призму повсякденності
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Чудовиська-Кандиба, І. А.
Реклама через призму повсякденності / І. А. Чудовиська-Кандиба // Соціальні технології = Социальные технологии. – 2007. – Вип.33: Методологічні та методичні проблеми розвитку соціальних технологій у сучасному суспільстві; Вип.34: Соціотехнологічні підхіди до аналізу проблем суспільства, культури, психології та освіти. – С. 169-177.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія реклами
Чудовиська-Кандиба, І. А.
Реклама через призму повсякденності / І. А. Чудовиська-Кандиба // Соціальні технології = Социальные технологии. – 2007. – Вип.33: Методологічні та методичні проблеми розвитку соціальних технологій у сучасному суспільстві; Вип.34: Соціотехнологічні підхіди до аналізу проблем суспільства, культури, психології та освіти. – С. 169-177.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія реклами