- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Окландер І. М. - Принципи проведення маркетингових досліджень науково-технологічного розвитку регіону
Нет экз.
Статья
Автор: Окландер І. М.
Вісник соціально-економічних досліджень: Принципи проведення маркетингових досліджень науково-технологічного розвитку регіону
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Окландер І. М.
Вісник соціально-економічних досліджень: Принципи проведення маркетингових досліджень науково-технологічного розвитку регіону
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Окландер, І. М.
Принципи проведення маркетингових досліджень науково-технологічного розвитку регіону / І. М. Окландер // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2009. – №36. – С. 300-305.
Окландер, І. М.
Принципи проведення маркетингових досліджень науково-технологічного розвитку регіону / І. М. Окландер // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2009. – №36. – С. 300-305.