- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Бойко М. М. - Сучасний маркетинговий підхід до комплексного використання лісових ресурсів
Нет экз.
Статья
Автор: Бойко М. М.
Науковий вісник Ужгородського нац. університету:Сер.:Економіка.: Сучасний маркетинговий підхід до комплексного використання лісових ресурсів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Бойко М. М.
Науковий вісник Ужгородського нац. університету:Сер.:Економіка.: Сучасний маркетинговий підхід до комплексного використання лісових ресурсів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Бойко, М. М.
Сучасний маркетинговий підхід до комплексного використання лісових ресурсів / М. М. Бойко, Я. М. Бойко // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2009. – Спецвип.28, ч. 1. – С. 29-36.
Бойко, М. М.
Сучасний маркетинговий підхід до комплексного використання лісових ресурсів / М. М. Бойко, Я. М. Бойко // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2009. – Спецвип.28, ч. 1. – С. 29-36.