- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Самонова Тетяна Броніславівна - Процес формування рекламної діяльності на ринку туристичних послуг
Нет экз.
Статья
Автор: Самонова Тетяна Броніславівна
Науковий вісник Ужгородського нац. університету:Сер.:Економіка.: Процес формування рекламної діяльності на ринку туристичних послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Самонова Тетяна Броніславівна
Науковий вісник Ужгородського нац. університету:Сер.:Економіка.: Процес формування рекламної діяльності на ринку туристичних послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Самонова, Тетяна Броніславівна.
Процес формування рекламної діяльності на ринку туристичних послуг / Т. Б. Самонова // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2009. – Спецвип.28, ч. 3. – С. 58-63.
Самонова, Тетяна Броніславівна.
Процес формування рекламної діяльності на ринку туристичних послуг / Т. Б. Самонова // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2009. – Спецвип.28, ч. 3. – С. 58-63.