- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Підлужна О. - Проведення соціальних та маркетингових досліджень у процесі створення нових продуктів
Нет экз.
Статья
Автор: Підлужна О.
Вісник Львівського університету: Сер.:соціологічна: Проведення соціальних та маркетингових досліджень у процесі створення нових продуктів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Підлужна О.
Вісник Львівського університету: Сер.:соціологічна: Проведення соціальних та маркетингових досліджень у процесі створення нових продуктів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Підлужна, О.
Проведення соціальних та маркетингових досліджень у процесі створення нових продуктів / О. Підлужна // Вісник Львівського університету: сер.: Соціологічна. – 2009. – Вип. 3. – С. 143-149.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологический аспект маркетинговых исследований
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
Підлужна, О.
Проведення соціальних та маркетингових досліджень у процесі створення нових продуктів / О. Підлужна // Вісник Львівського університету: сер.: Соціологічна. – 2009. – Вип. 3. – С. 143-149.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологический аспект маркетинговых исследований
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)