- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Буцикіна Н. Є. - Засоби створення мультісенсорності рекламного дискурсу (на матеріалі французької прес-реклами)
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Буцикіна Н. Є.
.: Засоби створення мультісенсорності рекламного дискурсу (на матеріалі французької прес-реклами)
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Буцикіна Н. Є.
.: Засоби створення мультісенсорності рекламного дискурсу (на матеріалі французької прес-реклами)
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Буцикіна, Н. Є.
Засоби створення мультісенсорності рекламного дискурсу (на матеріалі французької прес-реклами) / Н. Є. Буцикіна // Проблеми семантики слова, речення та тексту : зб. наук. праць / відп. ред. Н. М. Корбозерова. – Київ : Київський нац. лінгвістичний ун-т. - Вип.17 : . – 2006. – С. 38-43.
Буцикіна, Н. Є.
Засоби створення мультісенсорності рекламного дискурсу (на матеріалі французької прес-реклами) / Н. Є. Буцикіна // Проблеми семантики слова, речення та тексту : зб. наук. праць / відп. ред. Н. М. Корбозерова. – Київ : Київський нац. лінгвістичний ун-т. - Вип.17 : . – 2006. – С. 38-43.