- Нові надходження
 - Простий пошук
 - Розширений пошук
 - Допомога
 - Автори
 - Видавництва
 - Серії
 - Тезаурус (Рубрики)
 - Публічні полиці
 
Бурейчак Тетяна Сергіївна - Гендерні виміри реклами в соціологічній перспективі(друга половина ХХ-початок ХХ1 ст.)
Нет экз.
Статья
Автор: Бурейчак Тетяна Сергіївна
Вісник Одеського національного університету = Вестник Одесского национального университета: Гендерні виміри реклами в соціологічній перспективі(друга половина ХХ-початок ХХ1 ст.)
б.г.
ISBN отсутствует
            
          
          
          
          
          
Автор: Бурейчак Тетяна Сергіївна
Вісник Одеського національного університету = Вестник Одесского национального университета: Гендерні виміри реклами в соціологічній перспективі(друга половина ХХ-початок ХХ1 ст.)
б.г.
ISBN отсутствует
	 Статья
 
Бурейчак, Тетяна Сергіївна.
Гендерні виміри реклами в соціологічній перспективі(друга половина ХХ-початок ХХ1 ст.) / Т. С. Бурейчак // Вісник Одеського національного університету = Вестник Одесского национального университета. – 04/2008. – Том 13 Вип.5:Соціологія і політичні науки. – С. 375-383.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія реклами
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : теорії, методологія, методи суспільних наук, соціографія : соціальні питання, соціальна практика, культурне життя, спосіб життя : гендерні дослідження (соціально-біологічні дослідження з питань статі) : дослідження жінок, жінки та суспільство
 
Бурейчак, Тетяна Сергіївна.
Гендерні виміри реклами в соціологічній перспективі(друга половина ХХ-початок ХХ1 ст.) / Т. С. Бурейчак // Вісник Одеського національного університету = Вестник Одесского национального университета. – 04/2008. – Том 13 Вип.5:Соціологія і політичні науки. – С. 375-383.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія реклами
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : теорії, методологія, методи суспільних наук, соціографія : соціальні питання, соціальна практика, культурне життя, спосіб життя : гендерні дослідження (соціально-біологічні дослідження з питань статі) : дослідження жінок, жінки та суспільство

    На полку  
