- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Лисица Надежда Михайловна - Социально-культурные особенности рекламы: гендерный аспект
Нет экз.
Статья
Автор: Лисица Надежда Михайловна
Вісник Одеського національного університету = Вестник Одесского национального университета: Социально-культурные особенности рекламы: гендерный аспект
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Лисица Надежда Михайловна
Вісник Одеського національного університету = Вестник Одесского национального университета: Социально-культурные особенности рекламы: гендерный аспект
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Лисица, Надежда Михайловна.
Социально-культурные особенности рекламы: гендерный аспект / Н. М. Лисица // Вісник Одеського національного університету = Вестник Одесского национального университета. – 04/2008. – Том 13 Вип.5:Соціологія і політичні науки. – С. 474-477.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія реклами
Ключевые слова = рекламные сообщения
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : теорії, методологія, методи суспільних наук, соціографія : соціальні питання, соціальна практика, культурне життя, спосіб життя : гендерні дослідження (соціально-біологічні дослідження з питань статі)
Лисица, Надежда Михайловна.
Социально-культурные особенности рекламы: гендерный аспект / Н. М. Лисица // Вісник Одеського національного університету = Вестник Одесского национального университета. – 04/2008. – Том 13 Вип.5:Соціологія і політичні науки. – С. 474-477.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія реклами
Ключевые слова = рекламные сообщения
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : теорії, методологія, методи суспільних наук, соціографія : соціальні питання, соціальна практика, культурне життя, спосіб життя : гендерні дослідження (соціально-біологічні дослідження з питань статі)