- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Полторак Володимир Абрамович - Социальный маркетинг как методологическая основа социального менеджмента
Нет экз.
Статья
Автор: Полторак Володимир Абрамович
Вісник Одеського національного університету = Вестник Одесского национального университета: Социальный маркетинг как методологическая основа социального менеджмента
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Полторак Володимир Абрамович
Вісник Одеського національного університету = Вестник Одесского национального университета: Социальный маркетинг как методологическая основа социального менеджмента
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Полторак, Володимир Абрамович.
Социальный маркетинг как методологическая основа социального менеджмента / В. А. Полторак // Вісник Одеського національного університету = Вестник Одесского национального университета. – 04/2008. – Том 13 Вип.5:Соціологія і політичні науки. – С. 491-496.
Предметні рубрики = Социология : отраслевые, специальные социологии, социальные институты : социология управления : менеджмент
Ключевые слова = социальный маркетинг
Ключевые слова = социальный менеджмент
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологический аспект маркетинговых исследований
Полторак, Володимир Абрамович.
Социальный маркетинг как методологическая основа социального менеджмента / В. А. Полторак // Вісник Одеського національного університету = Вестник Одесского национального университета. – 04/2008. – Том 13 Вип.5:Соціологія і політичні науки. – С. 491-496.
Предметні рубрики = Социология : отраслевые, специальные социологии, социальные институты : социология управления : менеджмент
Ключевые слова = социальный маркетинг
Ключевые слова = социальный менеджмент
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологический аспект маркетинговых исследований