- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Зозульов Олександр - До питання про методологічну основу формування ефективних маркетингових рішень у бізнесі.
Нет экз.
Статья
Автор: Зозульов Олександр
Банківська справа: До питання про методологічну основу формування ефективних маркетингових рішень у бізнесі.
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Зозульов Олександр
Банківська справа: До питання про методологічну основу формування ефективних маркетингових рішень у бізнесі.
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Зозульов, Олександр.
До питання про методологічну основу формування ефективних маркетингових рішень у бізнесі. / О. Зозульов // Банківська справа : Науково-практичне видання. – 03/2010. – N2/3. – С. 71-77.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : общие вопросы бизнеса и предпринимательства : бизнес и общество. Внешняя среда бизнеса
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : теория
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : планирование, прогнозирование : планирование : стратегическое планирование
Зозульов, Олександр.
До питання про методологічну основу формування ефективних маркетингових рішень у бізнесі. / О. Зозульов // Банківська справа : Науково-практичне видання. – 03/2010. – N2/3. – С. 71-77.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : общие вопросы бизнеса и предпринимательства : бизнес и общество. Внешняя среда бизнеса
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : теория
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : планирование, прогнозирование : планирование : стратегическое планирование