- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Колодій Г. С. - Маркетингова програма як безперервний процес аналізу
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Колодій Г. С.
Матеріали..., 26-28 квітня, 2010р.: Маркетингова програма як безперервний процес аналізу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Колодій Г. С.
Матеріали..., 26-28 квітня, 2010р.: Маркетингова програма як безперервний процес аналізу
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Колодій, Г. С.
Маркетингова програма як безперервний процес аналізу / Г. С. Колодій // "Удосконалення обліку, аналізу, аудиту і звітності в сучасних умовах глобалізаційних процесів у світовій економіці", міжнар. наук.-практ. конф.(1; 2010; Ужгород)
Матеріали..., 26-28 квітня, 2010р. / "Удосконалення обліку, аналізу, аудиту і звітності в сучасних умовах глобалізаційних процесів у світовій економіці", міжнар. наук.-практ. конф.(1; 2010; Ужгород); гол. ред.: В. П. Мікловда; Ужгородський нац. ун-т, [та ін.]. – Ужгород : [б. в.], 2010. – С. 127-128.
Колодій, Г. С.
Маркетингова програма як безперервний процес аналізу / Г. С. Колодій // "Удосконалення обліку, аналізу, аудиту і звітності в сучасних умовах глобалізаційних процесів у світовій економіці", міжнар. наук.-практ. конф.(1; 2010; Ужгород)
Матеріали..., 26-28 квітня, 2010р. / "Удосконалення обліку, аналізу, аудиту і звітності в сучасних умовах глобалізаційних процесів у світовій економіці", міжнар. наук.-практ. конф.(1; 2010; Ужгород); гол. ред.: В. П. Мікловда; Ужгородський нац. ун-т, [та ін.]. – Ужгород : [б. в.], 2010. – С. 127-128.