- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ярмолка Вікторія Михайлівна - Особливості стратегічного маркетингового планування в посередницьких організаціях туристичної інд...
Нет экз.
Статья
Автор: Ярмолка Вікторія Михайлівна
Актуальні проблеми економіки: Особливості стратегічного маркетингового планування в посередницьких організаціях туристичної інд...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ярмолка Вікторія Михайлівна
Актуальні проблеми економіки: Особливості стратегічного маркетингового планування в посередницьких організаціях туристичної інд...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ярмолка, Вікторія Михайлівна.
Особливості стратегічного маркетингового планування в посередницьких організаціях туристичної індустрії / В. М. Ярмолка // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 08/2010. – N8. – С. 191-196.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : управление маркетинговой деятельностью, маркетинговый менеджмент (маркетинг-менеджмент)
Ключевые слова = стратегическое развитие
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : индустрия гостеприимства и туризма : экономика туризма : планирование. Прогнозирование.
Ярмолка, Вікторія Михайлівна.
Особливості стратегічного маркетингового планування в посередницьких організаціях туристичної індустрії / В. М. Ярмолка // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 08/2010. – N8. – С. 191-196.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : управление маркетинговой деятельностью, маркетинговый менеджмент (маркетинг-менеджмент)
Ключевые слова = стратегическое развитие
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : индустрия гостеприимства и туризма : экономика туризма : планирование. Прогнозирование.