- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Степанова Е. В. - Задачи маркетинговой стратегии роста машиностроительных предприятий
Нет экз.
Статья
Автор: Степанова Е. В.
Оцінка ефективності інноваційного розвитку українських підприємств: Задачи маркетинговой стратегии роста машиностроительных предприятий
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Степанова Е. В.
Оцінка ефективності інноваційного розвитку українських підприємств: Задачи маркетинговой стратегии роста машиностроительных предприятий
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Степанова, Е. В.
Задачи маркетинговой стратегии роста машиностроительных предприятий / Е. В. Степанова // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2009. – Т.12, вип.26, ч. 1: Оцінка ефективності інноваційного розвитку українських підприємств. – С. 262-269.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика промышленного предприятия : маркетинг
Степанова, Е. В.
Задачи маркетинговой стратегии роста машиностроительных предприятий / Е. В. Степанова // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2009. – Т.12, вип.26, ч. 1: Оцінка ефективності інноваційного розвитку українських підприємств. – С. 262-269.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика промышленного предприятия : маркетинг