- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Твердохліб Ю. - Методи оцінки ефективності соціальної реклами
Нет экз.
Статья
Автор: Твердохліб Ю.
Вісник Київського інституту бізнесу та технологій: Методи оцінки ефективності соціальної реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Твердохліб Ю.
Вісник Київського інституту бізнесу та технологій: Методи оцінки ефективності соціальної реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Твердохліб, Ю.
Методи оцінки ефективності соціальної реклами / Ю. Твердохліб // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – 2010. – № 1 (11). – С. 123-125.
Предметні рубрики = Психология : социальная психология : социально-психологические проблемы психологии обслуживания и торговли : реклама
Твердохліб, Ю.
Методи оцінки ефективності соціальної реклами / Ю. Твердохліб // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – 2010. – № 1 (11). – С. 123-125.
Предметні рубрики = Психология : социальная психология : социально-психологические проблемы психологии обслуживания и торговли : реклама