- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кожухівська Раїса Борисівна - Цілі маркетингових комунікацій і використання інтернет-реклами
Нет экз.
Статья
Автор: Кожухівська Раїса Борисівна
Актуальні проблеми економіки: Цілі маркетингових комунікацій і використання інтернет-реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кожухівська Раїса Борисівна
Актуальні проблеми економіки: Цілі маркетингових комунікацій і використання інтернет-реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кожухівська , Раїса Борисівна.
Цілі маркетингових комунікацій і використання інтернет-реклами / Р. Б. Кожухівська // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 07/2010. – N7. – С. 120-126.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика рекламы
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : реклама
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : реклама и Интернет
Кожухівська , Раїса Борисівна.
Цілі маркетингових комунікацій і використання інтернет-реклами / Р. Б. Кожухівська // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 07/2010. – N7. – С. 120-126.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика рекламы
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : реклама
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : реклама и Интернет