- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ткешелашвілі М. Л. - Особливості дефінування маркетингового управління підприємством
Нет экз.
Статья
Автор: Ткешелашвілі М. Л.
Проблеми науки: Особливості дефінування маркетингового управління підприємством
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ткешелашвілі М. Л.
Проблеми науки: Особливості дефінування маркетингового управління підприємством
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ткешелашвілі, М. Л.
Особливості дефінування маркетингового управління підприємством / М. Л. Ткешелашвілі // Проблеми науки : Міжгалузевий науково-техничний журнал. – 05/2010. – N5. – С. 35-42.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічна термінологія
Ключевые слова = маркетинговое управление
Ткешелашвілі, М. Л.
Особливості дефінування маркетингового управління підприємством / М. Л. Ткешелашвілі // Проблеми науки : Міжгалузевий науково-техничний журнал. – 05/2010. – N5. – С. 35-42.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічна термінологія
Ключевые слова = маркетинговое управление