- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Піняк Ірина Любомирівна - Методика визначення забезпечення підприємств маркетинговими інтелектуальними активами
Нет экз.
Статья
Автор: Піняк Ірина Любомирівна
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Методика визначення забезпечення підприємств маркетинговими інтелектуальними активами
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Піняк Ірина Любомирівна
Вісник Національного університету "Львівська політехніка".: Методика визначення забезпечення підприємств маркетинговими інтелектуальними активами
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Піняк, Ірина Любомирівна.
Методика визначення забезпечення підприємств маркетинговими інтелектуальними активами / І. Л. Піняк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – N657:Менеджмент та приємництво в Україні:Етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 67-73.
Піняк, Ірина Любомирівна.
Методика визначення забезпечення підприємств маркетинговими інтелектуальними активами / І. Л. Піняк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – N657:Менеджмент та приємництво в Україні:Етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 67-73.