- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Агарков О. А. - Напрямки реалізації соціально-державного маркетингу
Нет экз.
Статья
Автор: Агарков О. А.
Вісник Одеського національного університету = Вестник Одесского национального университета: Напрямки реалізації соціально-державного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Агарков О. А.
Вісник Одеського національного університету = Вестник Одесского национального университета: Напрямки реалізації соціально-державного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Агарков, О. А.
Напрямки реалізації соціально-державного маркетингу / О. А. Агарков // Вісник Одеського національного університету = Вестник Одесского национального университета. – 10/04/2010. – Том 15 Вип.7:Соціологія і політичні науки. – С. 42-48.
Агарков, О. А.
Напрямки реалізації соціально-державного маркетингу / О. А. Агарков // Вісник Одеського національного університету = Вестник Одесского национального университета. – 10/04/2010. – Том 15 Вип.7:Соціологія і політичні науки. – С. 42-48.