- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Данайканич Оксана Валеріївна - Теоретико-гносеологічні підходи до визначення категорії "Реклама"
Нет экз.
Статья
Автор: Данайканич Оксана Валеріївна
Науковий вісник Ужгородського нац. університету:Сер.:Економіка.: Теоретико-гносеологічні підходи до визначення категорії "Реклама"
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Данайканич Оксана Валеріївна
Науковий вісник Ужгородського нац. університету:Сер.:Економіка.: Теоретико-гносеологічні підходи до визначення категорії "Реклама"
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Данайканич, Оксана Валеріївна.
Теоретико-гносеологічні підходи до визначення категорії "Реклама" / О. В. Данайканич // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 06/2010. – Вип.30. – С. 49-55.
Данайканич, Оксана Валеріївна.
Теоретико-гносеологічні підходи до визначення категорії "Реклама" / О. В. Данайканич // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 06/2010. – Вип.30. – С. 49-55.