- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Фідчук В. О. - Формування та управління внутрішнім іміджем компанії
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Фідчук В. О.
Збірник тез студентів, аспірантів та здобувачів. Секція економіко-правових наук, 28 квітня; 2010: Формування та управління внутрішнім іміджем компанії
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Фідчук В. О.
Збірник тез студентів, аспірантів та здобувачів. Секція економіко-правових наук, 28 квітня; 2010: Формування та управління внутрішнім іміджем компанії
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Фідчук, В. О.
Формування та управління внутрішнім іміджем компанії / В. О. Фідчук // Одеський нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. Звітна конф., присвячена 145-й річниці створення Одеського нац. ун-ту ім. І.І. Мечникова (66; 2010; Одеса)
Збірник тез студентів, аспірантів та здобувачів. Секція економіко-правових наук, 28 квітня; 2010 / Одеський нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. Звітна конф., присвячена 145-й річниці створення Одеського нац. ун-ту ім. І.І. Мечникова (66; 2010; Одеса); Одеський нац. університет ім. І. І. Мечникова, Економіко - правовий факультет. – Одеса : Астропринт, 2010. – С. 39-42.
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Ключевые слова = внутренний имидж предприятия
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : управління підприємством, менеджмент підприємства
Фідчук, В. О.
Формування та управління внутрішнім іміджем компанії / В. О. Фідчук // Одеський нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. Звітна конф., присвячена 145-й річниці створення Одеського нац. ун-ту ім. І.І. Мечникова (66; 2010; Одеса)
Збірник тез студентів, аспірантів та здобувачів. Секція економіко-правових наук, 28 квітня; 2010 / Одеський нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. Звітна конф., присвячена 145-й річниці створення Одеського нац. ун-ту ім. І.І. Мечникова (66; 2010; Одеса); Одеський нац. університет ім. І. І. Мечникова, Економіко - правовий факультет. – Одеса : Астропринт, 2010. – С. 39-42.
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Ключевые слова = внутренний имидж предприятия
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : управління підприємством, менеджмент підприємства