- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Романенко Катерина - Якість життя та соціальні цінності як стратегічні цілі державного маркетингу
Нет экз.
Статья
Автор: Романенко Катерина
Освіта і управління: Якість життя та соціальні цінності як стратегічні цілі державного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Романенко Катерина
Освіта і управління: Якість життя та соціальні цінності як стратегічні цілі державного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Романенко , Катерина.
Якість життя та соціальні цінності як стратегічні цілі державного маркетингу / К. Романенко // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. – 07/2009. – Том 12 N3/4. – С. 24-29.
Ключевые слова = цель государственного маркетингового регулирования
Романенко , Катерина.
Якість життя та соціальні цінності як стратегічні цілі державного маркетингу / К. Романенко // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. – 07/2009. – Том 12 N3/4. – С. 24-29.
Ключевые слова = цель государственного маркетингового регулирования