- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Зоська Я. В. - Особенности поведения потребителей в сфере высшего образования
Нет экз.
Статья
Автор: Зоська Я. В.
.: Особенности поведения потребителей в сфере высшего образования
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Зоська Я. В.
.: Особенности поведения потребителей в сфере высшего образования
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Зоська, Я. В.
Особенности поведения потребителей в сфере высшего образования / Я. В. Зоська // Соціальні технології = Социальные технологии. – 2004. – Вып.22. – С. 117-128.
Предметні рубрики = Социология : отраслевые, специальные социологии, социальные институты : социология воспитания и образования, педагогическая социология : высшее образование
Ключевые слова = абитуриенты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
Зоська, Я. В.
Особенности поведения потребителей в сфере высшего образования / Я. В. Зоська // Соціальні технології = Социальные технологии. – 2004. – Вып.22. – С. 117-128.
Предметні рубрики = Социология : отраслевые, специальные социологии, социальные институты : социология воспитания и образования, педагогическая социология : высшее образование
Ключевые слова = абитуриенты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)