- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шевченко М. Ю. - Семантичні та структурні особливості рекламних слоганів
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Шевченко М. Ю.
.: Семантичні та структурні особливості рекламних слоганів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Шевченко М. Ю.
.: Семантичні та структурні особливості рекламних слоганів
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Шевченко, М. Ю.
Семантичні та структурні особливості рекламних слоганів / М. Ю. Шевченко // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики : зб. наук. праць / Київський нац. ун-т ім. Т. Шевченка; відп. ред. Н. М. Корбозерова. – Київ : Логос, 2006. - Вип.18 : . – 2010. – С. 481-487.
Шевченко, М. Ю.
Семантичні та структурні особливості рекламних слоганів / М. Ю. Шевченко // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики : зб. наук. праць / Київський нац. ун-т ім. Т. Шевченка; відп. ред. Н. М. Корбозерова. – Київ : Логос, 2006. - Вип.18 : . – 2010. – С. 481-487.