- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шукало Ірина Миронівна - Інституційність англомовного комп'ютерного рекламного дискурсу
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Шукало Ірина Миронівна
.: Інституційність англомовного комп'ютерного рекламного дискурсу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Шукало Ірина Миронівна
.: Інституційність англомовного комп'ютерного рекламного дискурсу
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Шукало, Ірина Миронівна.
Інституційність англомовного комп'ютерного рекламного дискурсу / І. М. Шукало // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики : зб. наук. праць / Київський нац. ун-т ім. Т. Шевченка; відп. ред. Н. М. Корбозерова. – Київ : Логос, 2006. - Вип.18 : . – 2010. – С. 488-495.
Шукало, Ірина Миронівна.
Інституційність англомовного комп'ютерного рекламного дискурсу / І. М. Шукало // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики : зб. наук. праць / Київський нац. ун-т ім. Т. Шевченка; відп. ред. Н. М. Корбозерова. – Київ : Логос, 2006. - Вип.18 : . – 2010. – С. 488-495.