- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Артамонова Інеса Михайлівна - Аудиторія інтернет-ЗМІ в системі соціальних комунікацій
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Артамонова Інеса Михайлівна
Світові стандарти сучасної журналістики: зб. наук. праць: Аудиторія інтернет-ЗМІ в системі соціальних комунікацій
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Артамонова Інеса Михайлівна
Світові стандарти сучасної журналістики: зб. наук. праць: Аудиторія інтернет-ЗМІ в системі соціальних комунікацій
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Артамонова, Інеса Михайлівна.
Аудиторія інтернет-ЗМІ в системі соціальних комунікацій / І. М. Артамонова // Світові стандарти сучасної журналістики: зб. наук. праць / ред. кол.: М. В. Бутиріна; ред. кол.: [та ін.] [та ін.]. – Черкаси : Чабаненко Ю.А., 2010. – С. 239-243.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія журналістики, преси
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : общие проблемы СМИ : СМИ и современные коммуникативные стратегии : социальные коммуникативные стратегии
Артамонова, Інеса Михайлівна.
Аудиторія інтернет-ЗМІ в системі соціальних комунікацій / І. М. Артамонова // Світові стандарти сучасної журналістики: зб. наук. праць / ред. кол.: М. В. Бутиріна; ред. кол.: [та ін.] [та ін.]. – Черкаси : Чабаненко Ю.А., 2010. – С. 239-243.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія журналістики, преси
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : общие проблемы СМИ : СМИ и современные коммуникативные стратегии : социальные коммуникативные стратегии