- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Демченко Максим Володимирович - Реклама як інструмент управління соціальними процесами в сучасному українському суспільстві
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Демченко Максим Володимирович
Світові стандарти сучасної журналістики: зб. наук. праць: Реклама як інструмент управління соціальними процесами в сучасному українському суспільстві
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Демченко Максим Володимирович
Світові стандарти сучасної журналістики: зб. наук. праць: Реклама як інструмент управління соціальними процесами в сучасному українському суспільстві
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Демченко, Максим Володимирович.
Реклама як інструмент управління соціальними процесами в сучасному українському суспільстві / М. В. Демченко // Світові стандарти сучасної журналістики: зб. наук. праць / ред. кол.: М. В. Бутиріна; ред. кол.: [та ін.] [та ін.]. – Черкаси : Чабаненко Ю.А., 2010. – С. 283-286.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации
Демченко, Максим Володимирович.
Реклама як інструмент управління соціальними процесами в сучасному українському суспільстві / М. В. Демченко // Світові стандарти сучасної журналістики: зб. наук. праць / ред. кол.: М. В. Бутиріна; ред. кол.: [та ін.] [та ін.]. – Черкаси : Чабаненко Ю.А., 2010. – С. 283-286.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации