- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Любченко Юлія Валеріївна - Музика як емоційний складник радіореклами
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Любченко Юлія Валеріївна
Світові стандарти сучасної журналістики: зб. наук. праць: Музика як емоційний складник радіореклами
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Любченко Юлія Валеріївна
Світові стандарти сучасної журналістики: зб. наук. праць: Музика як емоційний складник радіореклами
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Любченко, Юлія Валеріївна.
Музика як емоційний складник радіореклами / Ю. В. Любченко // Світові стандарти сучасної журналістики: зб. наук. праць / ред. кол.: М. В. Бутиріна; ред. кол.: [та ін.] [та ін.]. – Черкаси : Чабаненко Ю.А., 2010. – С. 394-397.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : радиовещание, радиожурналистика : реклама на радиовещании
Любченко, Юлія Валеріївна.
Музика як емоційний складник радіореклами / Ю. В. Любченко // Світові стандарти сучасної журналістики: зб. наук. праць / ред. кол.: М. В. Бутиріна; ред. кол.: [та ін.] [та ін.]. – Черкаси : Чабаненко Ю.А., 2010. – С. 394-397.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : радиовещание, радиожурналистика : реклама на радиовещании